Een belangrijke mededeling

Ik weet niet of jullie mijn artikel van afgelopen week hebben gelezen betreft een hint. Als je het nog niet gelezen hebt klik dan hier. Als je benieuwd ben wat er gaat gebeuren lees dan zeker veder

Zoals ik schreef in het artikel met de hint over dit alles vind ik dat me blog niet echt veel bezoekers trekt, natuurlijk komt dat omdat ik niet meer op weebly zit en daar een hoop amerikanen op me blog keken. Maar ook door mijn naam (tenminste dat denk ik) Daarom heb ik het volgende besloten.

Ik ga stoppen met bloggen op Travel To Mine World, ik denk namelijk dat de naam er ook voor zorgt dat mensen minder interesseren hebben in mijn blog. Ik heb daarom besloten mijn blog weer Fashion Creatures te noemen. Dus vanaf maandag zullen al mijn artikels te lezen zijn op de volgende site: Fashionxcreatures.wordpress.com 

Hopelijk vinden jullie het niet al te vervelend, wel beloof ik dat dit de laatste keer zal zijn dat ik de boel verhuis!

En aan het einde van de middag zal er ook nog een november shoplog verschijnen!

liefs,

Geef een reactie

